۱۳۹۴ خرداد ۶, چهارشنبه

مقام بزرگ عمامه دار با عجله وسط معرکه می پرد و همگان را به سکوت دعوت می کند.

اصلا جای تعجب ندارد که هرگاه دزدی و اختلاس یکی از این دانه درشتها بنا بر مصلحتهای باندی و گروهی رو می شود، مقام بزرگ عمامه دار با عجله وسط معرکه می پرد و همگان را به سکوت دعوت می کند. او بهتر از هر کس دیگری می داند که سرنخ این غارتگریها به کجا وصل است و از اینروست که «کِش» دادن را ممنوع می کند تا حرامیان در پناه بزرگ حرامیِ خویش با دست باز به غارت و چپاول ادامه دهند.
راستی! کدام حکومت را حداقل در دوران معاصر سراغ دارید که تا این حد و اندازه طشت رسوائیهایش در خصوص دزدی و غارت و اختلاس از بام فرو افتاده باشد؟!
لیست بالا بلند چپاولها در کارنامۀ این حکومت مبیّن سلطه و احاطۀ فاسدترین و کثیف ترین موجودات این کرۀ خاکی بر سرزمینی است که «اهوارئی» اش می خواندند. سرزمینی که ریشه در این جهان دارد و از دیرباز بواسطۀ فرهنگ و تمدن درخشانش مورد احترام و موجب فخر و مباهات جهانیان بوده است.
فاضل خدادادها، شهرام جزایری ها، مه آفرید امیر خسروی ها، خاوری ها، بابک زنجانی ها، احمدی مقدم ها و صدها و هزاران متخلّس دیگر از این قبیل حاصل و دستاورد رژیمی هستند که سردمداران آنها به خوردن مال و منال مردم تحت عناوین خمس و ذکات و سهم امام عادت دیرینه و سیری ناپذیر داشته اند. موجودات دله ای که دین را سرمایه ای برای تجارت قرار داده و در خوردن مال صغیر و کبیر از دیرباز لحظه ای حتی شک و درنگ نکرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر