۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

اعدام در ایران


پیش از 35 سال است در ایران انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است. که بر اساس اسلام جامعه ای خواهد ساخت مملو از معنویت جامعه ای پیش رفته ، هم در امور  مادی و هم معنوی ، پر از عدالت و اری از ظلم ، این حرفهای  روحانیون انقلابی و در راس آن خمینی بود که با فریاد زدن این که ما میخواهیم غیر از این که زندگی مادی شما تعقیر دهیم زندگی معنوی شما راهم تعقیر خواهیم داد،او میگفت میخواهیم به وسیله اسلام در جهان گسترش پیدا کنیم،او میگفت که ما دستگاه قضایی را خواهیم ساخت که هر صاحب حقی را در کمترین زمان ممکن به حقش برسانیم،او میگفت ما ریشه مفاسد اجتماعی را بر میکنیم طوری که کشوری عاری از همه مفاسد و بدی ها داشته باشیم.



ولی حالا بعد از 35 سال چه بر سر کشور امده است ، مردمی زیر خط فقر و فحشا و اعتیاد و امار بالای بیکاری کودکان کار محیط زیست رو به نابودی و مسئولان رانت خوار که هر روز از هر گوشه ان صدای اختلاص های میلیاردی به گوش میرسد از نظر اعتبار در دنیا یکی از بی اعتبارترین مردم دنیا هستیم دست اورد این انقلاب جز ترور جنگ وخونریزی و اعدام چه بوده است.همان طور که میدانید در جوامع مستبد که در ان سیاست قانون جنگل حاکم است حکومتها تا زمانی که از طرف افکار عمومی فعالین حقوق بشر تحت فشار قرار نگیرند پروسه اعدام متوقف نخواهد شد. فشارهای ضد انسانی که این روزها علیه زندانیان سیاسی و عقیدتی در زندانهای رژیم فاسد جمهوری ولایت فقیه انجام می گیرد، ولایت فقیه که خود را مالک جان و مال مردم ایران میداند و مردم را افرادی نافهم  و صغیر محسوب مکند که قادر به تشخیص مصلحت خویش نیستند، و طبعاً به زور هم می تواند ما گوسفندان را به سوی مصلحتمان سوق دهد،مردم خوب از نظر ولایت فقیه مردمی هست که بدون چون و چرا فرامین او راقبول کند او سعی دارد همه را به بسیج تبدیل کند ، نوجوانانی که باید در شروع جوانیشان دانش بیاموزند توسط این سیستم شستشوی مغزی شده و به بدترین درندگان تبدیل میشوند .حتی برترین متخصصان و روشن فکران هم باید مواظب باشند که در گفته ونوشته هایشان مطیع رهبر باشند که اگر نباشند جای انها یا در زندان و یا چوبه دار است. 
کشتار و سرکوب از آن ولایت فقیه است که هر گاه دستور بدهد بدترین شکنجه گران و قاتلان تاریخ را تولید میکند این سیاست از همان ابتدای سر کار امدن این رژیم تا کنون علیه سیاسیون اعمال شده است هنوز به یاد داریم که خلخالیها چگونه راحت انسانهای بیگناه را میکشت و می گفت که من از خمینی دستور گرفتم و نامه دارم.
اعدام جنایتی است که با اگاهی صورت می گیرد. حکومت مذهبی وجنایتکار ایران که بوی از حقوق بشر نبرده، اعدام را به یک اهرم کنترل و فشار در جامعه اعمال میکند و به اشکال مختلف شهروندان ایران را به قتل میرساند نه تنها بسیاری  از زندانیان سیاسی و کودکان بلکه افراد عادی نیز از ماجراجوییهای این نظام منحوس که با ارگانهایی مثل نیروی انتظامی و اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و به تازگی نیروی منحوس امر به معروف و نهی از منکر که با پاشیدن اسید بر سر صورت دختران این مرز وبوم امنیت و آرامش را از مردم سلب کرده اند.
 در همه جای دنیا وقتی کسی ماشین پلیس میبیند احساس امنیت و آرامش میکند ولی در کشور ما متاسفانه دقیقا بر عکس ان هست هر روز شاهد این هستیم با اعدامهای بدون دلیل و اعدامهای خیابانی و شتابزده در ایران شدت میگیرد و هر روز خانوادهایی را داغدار میکنند که این نشاندهنده قصاوت وظالم بودن این حکومت منحوس و تحجری است.که باریختن خون این ملت بی دفاع میخی بر تابوت این نظام با دستان خود میکوبند.

  تاریخ نشان داده که هیچ وقت هیچ حکومت ظلمی پایدار نخواهد ماند. اما پیام ملت ایران به این حکومت فاسد و در راس آن ولایت فقیه یعنی خامنه ای این است امثال شما در طول تاریخ  بسیار بودند و امدند ورفتن در همین تاریخ معاصر  امثال صدام حسین وقذافی ها که دیگر اثری از ان ها نیست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر