۱۳۹۴ اسفند ۱۶, یکشنبه

تاج گلی از سوی یاران ایران در مراسم ختم هادی اسماعیل زاده



به گزارش خبرگزاری بهایی نیوز پس از درگذشت یکی از وکلای یاران ایران به نام هادی اسماعیل زاده در مراسم ختم وی دست گلی به رسم یادبود و همچنین نامه ای از سوی مدیران جامعه بهایی ایران که در زندان رجایی شهر و اوین زندانی می باشند تقدیم شد.

بنابر این گزارش مدیران جامعه بهایی زندانی در ایران ضمن تسلیت درخصوص درگذشت استاد برجسته در رشته حقوق و وکیل شناخته شده در ایران مراتب تاسف و تسلیت خود را به جامعه حقوقدانان و وکلای دادگستری ایران و بازماندگان معزز ایشان تقدیم کردند.

دکتر هادی اسماعیل زاده عضو کانون مدافعان حقوق بشر که پیشتر نیز از سوی دادگاه انقلاب به 4سال زندان محکوم شود بود از جمله وکیل مدافع بسیاری از متهمین سیاسی و عقیدتی از جمله مدیران چامعه ایران بود که در روز پنج شنبه شش اسفند ماه بدرود حیات گفت.
 متن زیر که در اختیار خبرگزاری بهایی نیوز قرار گرفته است به شرح زیر می باشد :


 خانواده محترم و بازماندگان دکتر هادی اسماعیل زاده

با نهایت تاثر، اطلاع یافتیم که جناب آقای دکتر هادی اسماعیل زاده، استاد برجسته و موفق رشته حقوق و وکیل منبرز دعاوی که عمر گرانقدر را در اندیشه دفاع از حقوق انسانها مصروف داشتند، دار فانی را وداع گفتند. لذا اینجانبان موکلین آن بزرگوار که همیشه مرهون روشن بینی، شجاعت و شهامت و از خودگذشتگی ایشان خواهیم بود، وظیفه خود میدانیم که از صمیم قلب مراتب تاسف و تسلیت خود را از فقدان ان مرحوم به جامعه حقوقدانان و وکلای دادگستری ایران  و بازماندگان معزز ایشان تقدیم داریم و از درگاه خداوند متعال برای جناب دکتر علو درجات روح و برای خانواده محترمشان صبر و سکون بر قضایای الهی مسئلت می نمائیم.

گروه یاران _ زندانی در زندان رجایی شهر و اوین

فریبا کمال آبادی- مهوش شهریاری- جمال الدین خانجانی- بهروز توکلی - سعید رضائی -عفیف نعیمی- وحید تیزفهم
( مجموعه خبری  #بهایی_نیوز  )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر