۱۳۹۴ اسفند ۲۲, شنبه

تهدید واحضار مجدد حشمت طبرزدی توسط نیروهای امنیتی


تهدید  واحضار مجدد حشمت طبرزدی توسط نیروهای امنیتی
این فعال سیاسی بنا به گفته ماموران امنیتی باید خود را روز چهارشنبه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۹ صبح به شعبه ۲ بازپرسی مقدس واقع در زندان اوین معرفی کند.حشمت طبرزدی در صفحه شخصی خود با انتشار این خبر اعلام کرد که در صورت بازداشت و انتقال به زندان، دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران در ادامه گفت : امروز دوباره زنگ در خانه را زدند. دو نفر موتور سوار و با ریش و هیئت شناخته شده برای همه ی ما. گفتند از دادستانی ویژه مقدس واقع در زندان اوین امده‌ایم. برای حشمت طبرزدی احضاریه داریم. گفتم بگذارید پشت در و بروید، من نمی‌شناسم کی هستید و این در باز نمی‌شود. 
گفتند، باید بیایی تحویل بگیری و امضا بدهی. نپذیرفتم و نرفتم. مدتی گذشت و باز به رسم طلبکار‌ها شروع کردند به زنگ زدن. گفتند صبح ۴ شنبه ساعت ۹ صبح در شعبه ۲ بازپرسی مقدس حاضر شو. عدم حضور جلب است. گفتم ما سال‌ها است که جلب می‌شویم. موتور را سوار شدند و ظاهرا رفتند. 
چه در باز پرسی حاضر شوم چه نشوم، اما حرف نخواهم زد. هیچ وثیقه و کفالت نخواهم گذاشت. اگر بازداشت کنند، از‌‌ همان لحظه اول اعتصاب غذا خواهم بود. 
آزاد باشم یا نباشم از حق انسانی خود استفاده می‌کنم. 
حشمت طبرزدی تصریح کرد: آری من حرف می‌زنم. من علیه ستم، استبداد، تبعیض، رانت خواری، تجاوز به حقوق دیگران، سخن خواهم گفت. من از آزادی بیان، مذهب، حزب، می‌تینگ و انتخابات آزاد دفاع خواهم کرد. از حقوق زندانیان سیاسی وعقیدتی و جنبش‌های اجتماعی حمایت می‌کنم. آری منم طبرزدی که مفتخرم صدای همه ی ایرانیان ستم کشیده هستم. ما را از زندان و شکنجه و کشتن نترسانید. من سالیانی است، دست از همه چیز شسته‌ام اما خواب خوش شما را نیز آشفته کرده‌ام. 
 سخنگوی همبستگی و حقوق بشر در ایران در پایان گفت :من از اینکه شرکت کنندگان تهرانی دلواپسان و جیم را رد صلاحیت کردند بسیار خوشحال هستم. من از حوزههای انتخابی که به دور دوم رفتند، دعوت می‌کنم، دلواپس‌های قدرت و ثروت را رد صلاحیت کنند. 
من از همین حالا اعلام می‌کنم برای ریاست جمهوری آینده، اعلام کاندیداتوری می‌کنم و در چارچوب برنامه‌های همبستگی، به رقابت دموکراتیک برای انتخاباتی آزاد، خواهم پرداخت. 
من از کمپین معیشت (فریاد گرسنگان) پشتیبانی می‌کنم. زندان باشم یا آزاد، چنین خواهم کرد. 

حشمت اله طبرزدی-دبیر کل جبهه دموکراتیک ایران و سخنگوی همبستگی و کمپین معیشت (فریاد گرسنگان)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر