۱۳۹۴ فروردین ۱۷, دوشنبه

بازی بُرد جمهوری اسلام یا شارلاتانیزم سیاسی کیش مات جمهور اسلامی؟

بازی بُرد جمهوری اسلام یا شارلاتانیزم سیاسی کیش مات جمهور اسلامی؟

محمد جواد ظریف میگوید بازی تفاهم با جامعه جهانی یک بازی برد برد است. در زمینه های مختلف با این موضوع میپردازم تا نشان دهم که این یک شارلاتانیزم سیاسی است نه بازی برد برد و در حقیقت کیش مات شدن جمهوری اسلامی است.
الف 
سالیان سال بعنوان یک شاعر و نویسنده در تبعید و با سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید رژیم اسلامی را تحریم کنید نفت نخرید بنزین و سلاح نفروشید و رژیم آپارتهاید اسلامی را بایکوت کنید در راس برنامه های سیاسی من در برخورد با جامعه جهانی قرار داشت.
ب 
رژیم به فلاکت اقتصادی دچار شد تا حدی که قادر به پرداختن حقوق کارمندان و شاغلین خود نیست رکود اقتصادی و بدنبال آن نازضایتی عمومی که بصورت سرکوبهای خیابانی و پر شدن رندانها و اعدامهای روزانه برای جلوگیری از انقلاب و سرکوب جو انقلابی حاکم بر جامعه اعمال میشود از دید کسی پوشیده نیست و سینه خیز به پیشباز شیطان برزگ رفتن آیا یک پیروزی است؟ یا یک بازی برد برد است برای رژیم امام زمانی که قرار بود از راه کربلا به قدس برسد و تا ورود مهدی جنگ کند؟ یا یک تراژدی غمناک کیش مات سیاسی است؟ زیرا اگر رژیم بخواهد همانطور که در طی 36 سال گذشته مخفی کاری کند دنبال بمب اتم و موشک های دور برد برود که با تحریم جامعه جهانی روبرو میشود اگر بخواهد دنبال بمب اتم و جنگ و دخالت در امور دیگر کشور های جهان نرود و به جامعه جهانی بپیوندد که باید بحرف جامعه جهانی بکند یعنی مقام معظم رهبری و ولایت فقیه ضد امپریالیست ! را باید در زیر چرخ دنده های سیاست جدید له و لورده کند و با صدای بلند بفرماید کیش مات بحرمت ضرب سیاست تحریمی تمام تحریم های بین المللی که بر این ساختار ضد مردمی و ضد انسانی جمهوری اسلامی وارد آمده است.

پ
ظریف بدروغ فریاد میزند که همه تحریم ها برچیده خواهد شد ولی نمیگوید کی و چگونه یعنی بعد از تصویه حساب اتمی بطور کامل و با مهر تادیه آژانس بین المللی انرژی اتمی تا سالهای اینده بعلاوه اینکه باید توجه داشت کلید ورود به جامعه جهانی و همکاری با آن یعنی خارج شده از محیط ترور و تروریزم و خروج از عراق و لبنان و سوریه و یمن و ..... و خاتمه دادن به جنگ و کشتار روزانه و فراموش کردن سیاست حذف اسرائیل از روی نقشه جهان و فراهم اوردن زمینه دمکراسی اقتصادی و خارج شدن از سیاست اقتصاد دولتی که همه فعالیت های اقتصادی را در دست سپاه و آقازاده ها متمرکز کرده است. آیا رژیم ظرفیت ورود به این گلاسنوس و پرسترویکا را دارد اگر دارد من برایش دست میزنم و برایش در ادامه آرزوی موفقیت میکنم ولی اسم این را بازی برد نمیگذارم کیش مات و نه هیچ چیز دیگری. رژیمی که تن به این گلاسنوس و پرسترویکای ایرانی بدهد که بزحمت میشود به آن امیدوار بود دیگر نظام جمهوری اسلامی نیست.
س
وقتی بوی انقلاب به مشام میرسد زندانها پر میشوند دار ها برافراشته میشوند و اجساد آویزان بر دارها سرود رهائی میخوانند رژیمیان به مکانی رسیده اند که باید خصوط استراتژیک خود را بدست فراموشی بسپارند این شکاف باعث بروز بحرانهای عظیم اجتماعی و شعله کشیدن افلاب از درون این شکافهاست. در وجه دیگری سردمداران رژیم بخیالی میخواهند با کشتار و سرکوب حتی برای چند ماه زمان بخرند انقلاب را به تعویق بیندازند یا منحرف بکنند ولی ابعاد فشار از پائین پس از 36 سال سرکوب و کشتار امان رژیمیان را بریده. باید بگویم در اینجا بوی انقلاب را از هر طرفی میشنوم چه اینکه رژیم هیچ شرط بین المللی را نپذیرد و بسوی بمب اتم و جنگ و کشتار پیش برود چه میز مذاکره را بپذیرد و به قوانین آن گردن بگذارد شعله های انقلاب تا ثریا خواهد رسید بازی کیش و مات با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید مراحل پایانی خود را طی میکند با بُرد مردم ایران برای رسیدن به دمکراسی و ازادی از زیر یوغ اسلام و سرکوب.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر