به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛طی  چند روز گذشته عدم تماس تلفنی آرش صادقی با نزدیکانش، منجر به تشدید نگرانی ها در خصوص وضعیت وی شده بود که نهایتا پس از گذشت چهار روز بی خبری این زندانی موفق به برقراری ارتباط با نزدیکان خود شده است.
به گفته منابع مطلع اعتصاب غذای طولانی مدت منجر به آن شده است که وی دچار تنگی نفس، تپش قلب، فشار خون و بالاآوردن لخته های خون شود و حتی در مدفوع و ادرار وی خون دیده شده و بدنش به دلیل فقر پروتئین و مواد غذایی دچار پوست پوست شدن شده است.
طبق گزارشات دریافتی از این منبع، آرش صادقی در روز شنبه بیستم آذرماه ۱۳۹۵ به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شده اما نهایتا در روز یکشنبه تنها پس از گذشت یک روز مجددا او را به زندان بازگردانده اند این در حالی است که پزشکان بیمارستان وضعیت این زندانی را خطرناک دانسته و به مسئولین اعلام کرده اند که وی باید در بیمارستان، تحت مراقبتهای ویژه و سرم تراپی قرار بگیرد.
لازم به ذکر است که مسئولین زندان اوین نیز به این زندانی اعلام کرده اند که نظر دادستانی در خصوص تحقق مطالبه او مساعد است، اما با مخالفت ضابط پرونده در سپاه پاسداران، تاکنون  خواسته او که رسیدگی به پرونده همسرش گلرخ ایرایی در دادگاه عمومی و آزادی تا زمان پایان دادرسی است محقق نشده است.