۱۳۹۴ بهمن ۲۶, دوشنبه

تهدید لیلا میرغفاری و خانواده ايشان در آستانه انتخابات مجلس

با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات فرمایشی مجلس ایران فشارها بر کنشگران مدنی و سیاسی افزایش یافته و آنها با تهدید به دستگیری و اعمال حکمهای جاری این فعالان سعی در امنیتی کردن فضا و سرکوب دارند .
بامداد امروز نیروهای امنیتی  با تهدید لیلا میرغفاری و خانواده ايشان ، وی را تهدید به دستگیری مجدد و اعمال حکم سنگین در پرونده جاری او در دادگاهی که چندی پیش در پی دستگیری چند تن از کنشگران مقابل زندان اوین روی داد نمودند و با تاکید بر سکوت وی قصد اعمال فشار بر وی را دارند .
«خدیجه سادات (لیلا) میر غفاری» از فعالین مدنی و بازداشت شدگان  تجمع اعتراضی روز شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۴ مقابل زندان اوین می باشندکه در۷ آذر ماه با قید وثیقه۵۰ میلیون تومانی از زندان قرچک ورامین آزاد شد.
همچنین لازم به ذکر است که این فعال مدنی پس از انتقال به زندان قرچک ورامین در اعتراض به بازداشت های فعالین مدنی اخیر به همرا«سیمین عیوض زاده» و «شروین یمنی» دست به اعتصاب غذا زد.
این فعال مدنی پس از انتقال به زندان قرچک ورامین بدون سپری کردن روند مراحل بازجویی به همراه دو زندانی دیگر « سیمین عیوض زاده» و «شروین یمنی» مجبور به امضای برگه ای از پیش تهیه شده از سوی مسوولین با اتهام انتسابی “اخلال در نظم عمومی از طریق حمایت از سرکرده عرفان حلقه” شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر