۱۳۹۵ فروردین ۱۶, دوشنبه

وضعیت نگران کننده ایرج محمدی در زندان تبریز

– وضعیت جسمی ایرج محمدی زندانی امنیتی زندان تبریز نگران کننده گزارش میشود. این زندانی به همراه محمد امین آگوشی از دو هفته پیش در هفتمین سال حبس به زندان تبریز منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان مجموعه فعالان حقوق بشر ایران، ایرج محمدی زندانی امنیتی زندان تبریز که از بیماری صرع و اعصاب رنج می برد از دو هفته پیش که از زندان زاهدان به زندان تبریز منتقل شده بدون رسیدگی کافی پزشکی رها شده و حتی داروهایش را دریافت نکرده است.
یک منبع مطلع ضمن اعلام این خبر به گزارشگر هرانا گفت: “آقای محمدی در زاهدان مورد معاینه قرار گرفت و توسط کمسیون پزشکی تایید شد که ایشان باید تحت درمان باشد. اما این روند در زندان تبریز رعایت نمی شود و مسئولین زندان جواب مناسبی نمی دهند.”
این منبع تاکید کرد: “هم اکنون وضعیت وی نامناسب است. به دلیل شرایط سخت زندان و تحمل هشت ماهه سلول انفرادی در بازداشتگاه سپاه پاسداران ارومیه که توام با ضرب و شتم بوده و بطور خاص به دلیل ضرباتی که به سرش خورده دچار بیماری اعصاب و روان شده است و در حال حاضر در زندان تبریز نیازمند درمان و دارو می باشد.”
ایرج محمدی در اردیبهشت ماه سال ۸۸ به همراه محمدامین آگوشی و احمد پولادخانی به اتهام جاسوسی دستگیر و سرانجام در فروردین ۱۳۹۱ هر کدام به ده سال حبس تعزیری همراه با تبعید محکوم شدند. آقای محمدی ۳۷ سال دارد و در حال حاضر هفتمین سال حبس خود را سپری می کن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر