۱۳۹۵ فروردین ۲۳, دوشنبه

گزارشی پیرامون علل زندانی و شکنجه شدن زندانی سیاسی علی رضا گلیپور


علی رضا گلی پور, زندانی سیاسی که هم اکنون در بند هفت اوین بسر میبرد در سال 91 دستگیر شد .او هنگامی که از دانشگاه بیرون میامد با ایجاد یک تصادف ساختگی دستگیر شد و ماهها در بند 209 اطلاعات در زندان مخوف اوین محبوس بود .
علی رضا گلی پور پس از ماهها به قید وثیقه آزاد شد ٫اما دقیقا زمانی که از درب زندان خارج میشد توسط عوامل اطلاعاتی سپاه دستگیر میشود و زمانی که خانواده پیگیر او میشود ارگانهای امنیتی کاملا حساب شده اظهار بی اطلاعی میکنند و مدتی بعد اعلام میکنند او همراه خانمی متواری و از کشور خارج شده است در صورتی که او در زندان اوین و در بند 2الف سپاه بازداشت بود.
این اولین ضربه به اوضاع خانوادگی این زندانی سیاسی است . او مهندس ارشد مخابرات و کارمند اداره مخابرات و عضو انجمن نخبگان است. وی که در هجده سالگی به استخدام اداره مخابرات در آمده است٫ متهم است که در جریان کودتای 88 بسیاری از جوانان و مردمی که آن زمان مورد پیگیری و شنود نهادهای اطلاعاتی بوده اند را در جریان گذاشته و باعث متواری شدن بسیاری از آنان شده است.
علی رضا گلی پور از خانواده ای مذهبی است و به واسطه حضور پدرش در جبهه های جنگ دارای روابطی دوستانه با برخی از افراد امنیتی بوده است.وی همچنین متهم است که بسیاری از موارد فساد افراد حکومتی از جمله آقای سید محمود علوی وزیر کنونی اطلاعات هنگامی که در حزب حامیان ولایت حضور داشته اند , در ماجرای بانک ملت شعبه حسن آباد تهران و آقازاده ایشان و همچنین افراد نظامی مانند سرهنگ محرابی که در پوشش حمایت از ایتام , با پولهایی که میبایست خرج ایتام بشود تحت لوای شرکتی بنام دستهای مهربان , واردات خودرو برای آقازادگانی چون فرزند مهدوی کنی رییس پیشین مجلس خبرگان رهبری انجام میداده است .
همچنین او متهم به پرده برداشتن از بسیاری برنامه های ضد بشری , ضد ملی و سرکوبگرایانه نظام ولایتی ایران است
علی رضا گلی پور با عکسبرداری و فیلمبرداری از سایتهایی نظیر نطنز پرده از فعالیتهای شیطانی و اتمی رژیم برمیدارد که این اسناد در پرونده به صورت عکس وفیلم موجود میباشد . وی همچنین در افشای فعالیتهای سایبری سپاه که بسیاری از حملات سایبری به سایر کشورها از آنجا رهبری میشود و نیز ردیابی فعالین سایبری نیزکه در این مکان انجام میشود( موسوم به قرب 9 )تلاش بسیار نموده است . در افشای مفاسد سپاه محمد و بیت رهبری گامهایی برداشته که ایشان را به فردی تبدیل کرده که نظام تحمل وجودش را ندارد.
علیرضای گلیپور بعدازفشارهای بسیار و دستگیریهای متداوم همسرش که وسیله ای برای جدایی و فشار مضاعف بر او بوده و نیز فشار بر مادر رنجور او هم اکنون در محدودترین حالت از نظر امنیتی در قرنطینه بند هفت نگاهداری میشود. بتازگی بعد از(( مانورهای متقلبانه )) سپاه و اعمال نفوذ برخی سردارانی که در این پرونده افشاگری حضور دارند , پرونده جدیدی برای او گشوده اند و از وی به دستگاههای امنیتی شکایت نموده اند و بسیار واضح و علنی وی را به قتل تهدید میکنند تا هر چه زودتر این پرونده جنجالی و افشاگرانه مختوم شود.
این زندانی سیاسی که در طی این چند سال دچار بیماریهای متعددی شده است , بشدت از بیماری قلبی رنج میبرد . به تازگی و به طرز مشکوکی دچار توموری در ناحیه قفسه سینه شده است و خونریزیهای گاه وبیگاه ایشان بسیار نگران کننده است .از طرفی داروهای مشکوکی که در حلت اغمای پی در پی این زندانی به او تزریق میشود باعث وخامت بیشتر حال او شده و همچنان به طور وقیحانه ای از اعزام وی به مراکز درمانی و تخصصی جلوگیری میکنند . پروژه حذف او به روالی کاملا طبیعی دنبال میشود و در صورت ادامه این روال شاهد شاهرخ و افشین دیگری خواهیم بود .
جان علیرضا گلیپور در خطر است و عوامل حکومتی در صددند که این افشاگر مفاسد و تبهکاریهایشان را هر چه زود محو نماید . در ارتباط با پرونده اونکته عجیبی که وجود دارد ناپدید شدن پرونده وی از دادگاه شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران است بطوری که عنوان میشود کسی نمیداند که این پرونده توسط کدام نهاد انتقال یافته و نیز اجازه هیچگونه پیگیری به وکیل ایشان داده نمیشود.
از تمامی سازمانها , نهادها و ارگانهای حقوق بشری تقاضا داریم در جهت حفظ جان این زندانی سیاسی اقدامهای لازم را بعمل آورند تا از کشته شدن او بدست این رژیم و دوری او از تمامی حقوق انسانیش دفاع بعمل آید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر