۱۳۹۴ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

شهرام جزایری پس از آزادی از زندان دوران بازنشستگی من است الان ماشینم ۵۰۰ میلیون تومان می‌ارزد

شهرام جزایری پس از آزادی از زندان
دوران بازنشستگی من است
الان ماشینم ۵۰۰ میلیون تومان می‌ارزد
پس از گذشت هشت ماه از پایان دوران محکومیت سیزده ساله، شهرام جزایری به گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران می‌نشیند و از خودش و ثروتش و زندان اوین و باقی قضایا سخن می‌گوید.
جزایری می‌گوید که سال ۱۳۷۶ ازدواج کرده است و سه فرزند ۱۱ . ۷ و ۵ ساله دارد.
شهرام جزایری در این گفت‌وگو می‌گوید که تا کنون بیش از ۲۰۰ نوع کسب و کار را مدیریت کرده است.
جزایری می‌گوید که هم‌اکنون کار را متوقف کرده است و هیچ علاقه‌ای هم ندارد که آن شرکت‌ها و آن نوع فعالیت‌ها را ادامه بدهد. او می‌گوید: «دیگر دوران بازنشستگی من است.»
جزایری در پاسخ به این پرسش که چه تعداد قاضی پرونده‌ی او را بررسی کرده‌اند می‌گوید:
« بیش از ۵۰ قاضی پرونده‌ام را مورد بررسی قرار داده‌اند. هر چند که علاقه‌ای ندارم در این خصوص صحبت کنم که مبادا خدایی نکرده شائبه‌ای پیش بیاید اما در طی رسیدگی‌های قضایی پرونده دستگاه قضا به طور عام و قضات بطور خاص، واقعا به دلیل حساسیت‌هایی که بر پرونده من حاکم شد همه تلاششان را کردند که محور حق و عدالت رعایت شود.
... به من احترام گذاشتند و اجازه دفاع دادند، هر چند که ممکن است در دفاعیات صحبت‌هایی را داشته باشم اما در ‌‌نهایت حکم از طریق مراجع قضایی به قطعیت رسید و خدا را شکر دوران محکومیت را تمام و کمال گذراندم و در ۸ سال آخر بدون حتی یک روز مرخصی با شدتی که متاثر از جو رسانه‌ای پرونده‌ام بود سپری کردم و تا ریال آخر رد مال کیفری را به صورت دلار تسویه کردم و در حال حاضر به عنوان شهروند عادی مشمول حمایت‌های جدی قانون هستم.»
شهرام جزایری وضعیت زندان اوین را مطلوب می‌داند و می‌گوید:
«منصفانه اینکه بندهای عمومی زندان اوین مخصوصا آنجایی که من بودم، صرف نظر از موضوعات اقتصادی- قضایی که برای زندانیان پیش می‌آید، به طور کامل همه امکانات را دارد.
می‌گفتند: شهرام تلفن‌ دارد، باید بگویم در همه اتاق‌ها یک خط تلفن وجود داشت، در اتاق ما هم به علت تعداد زیاد نفرات ۳ خط تلفن وجود داشت که همیشه هم یک خط آزاد بود. اما آن امکاناتی که شما در ذهن دارید به هیچ عنوان چنین چیزی نبوده. وکسانی که حرف از وجود اینترنت و موبایل می‌زنند حتی یک بار هم زندان اوین نرفته‌اند.
به طور کلی در زندان امکانات معمولی که برای زندگی فرد کفایت می‌کند مثل تلویزیون، تختخواب، غذا، فروشگاه، رستوران و سالن ورزشی وجود دارد و خدا رو شکر ما از این امکانات راضی بودیم.»
شهرام جزایری در مورد میزان کنونی ِ ثروتش چنین می‌گوید:
«خیلی از دوستان شائبه‌ این را دارند که شهرام به رغم اینکه پولدار است و وضع خوبی دارد، این موضوع را پنهان می‌کند. درحالی که من پول ندارم بلکه ثروت دارم و ثروتم، اعتبار و حیثیت تجاریم است. و این ثروت به اندازه‌ایست که در این شرایط خودرویی داشته باشم که ۵۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد که کافی است. همین یک ماشین را دارم که هم شیک است و هم پاسخ خیلی از موضوعات را می‌دهد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر