۱۳۹۵ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

زندانی سیاسی علیرضا گلیپور به اعتصاب غذا کنندگان پیوست



زندانی سیاسی علیرضا گلیپور به اعتصاب غذا کنندگان پیوست
امروز سه شنبه 25 خرداد 95 علیرضا گلیپور در اعتراض به فرستادن غیرقانونی پرونده اش به دیوان عالی کشور دست به اعتصاب غذا و اعتصاب دارو زد. در روز 22 خرداد ٫دو روز پیش پرونده این زندانی سیاسی ٫که مبتلا به سرطان ریه می باشد٫توسط قاضی صلواتی بطور غیرقانونی به جای اجرای احکام به دیوان عالی کشور فرستاده شد. این عمل کارشکنی روشن در روند قضایی و قانونی این زندانی است تا از اجرایی شدن عدم تحمل کیفر و مرخصی درمانی بدلیل بیماری صعب العلاج وی؛ جلوگیری شود
در دومین روز اعتصاب غذا و اعتصاب داروی زندانی سیاسی علیرضا گلیپور مبتلا به سرطان ریه٫ معاون دادستان دادسرای مقدس و کارشناس سپاه فردی بنام گنجی با وی دیدار کرد. علیرضا گلیپور در این دیدار اعلام کرد که تا رسیدن به خواسته خود مبنی بر بازگرداندن پرونده اش از دیوان عالی کشور و اجرای ریل قانونی (فرستادن پرونده به اجرای احکام) و همچنین رسیدن سایر زندانیان اعتصابی از جمله آقای جعفر عظیم زاده به خواسته هایشان اعتصاب غذای خود را ادامه خواهد داد.
لازم به یادآوریست که روز گذشته علیرضا گلیپور طی پیامی حمایت و همبستگی خود را از زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده اعلام کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر