۱۳۹۴ آبان ۲۰, چهارشنبه

چرا فرانسه از «ابوبکر بغدادی» جهت بازدید از «کاخ الیزه» دعوت به عمل نمی‌‌آورد تا با او هم بر سٓر «سِرو شراب» چانه زنى كنند؟


اطلاعیه بخشی از اپوزیسیون علیه میزبانی دول ایتالیا و فرانسه از حسن روحانی: این نماینده حکومت «اعدام و شکنجه» باید دستگیر و محاکمه شود
به این دیپلماسی خونین پایان دهید!
دولتهای ایتالیا و فرانسه در روزهای ١٤ تا ١۸ نوامبر سال جاری میزبان یکی از سران حکومتی هستند که بیش از سه دهه است مشغول سرکوب و ترور و جنایت در ایران و خارج از کشور بوده است.
مشارکت حسن روحانی و سابقه سیاهش در سرکوب آزادیهای مردم ایران، در زن ستیزی سیستماتیک جمهوری اسلامی، در عملی و اجرایی کردن سیاستهای ترورییستی درمنطقه و در جهان برای هر دو دولت روشن است. فقط در یک قلم بیش از دو هزار اعدام، در دوره ریاست جمهوری او بوقوع پیوسته است. تداوم و تشدید سرکوب و دستگیری فعالین کارگری و مخالفین سیاسی، تداوم زن ستیزی و بیحقوقی زنان و دهها جنایت دیگر نیز بخشی از کارنامه حسن روحانی در راس قوه مجریه حکومت اسلامی در دو سال گذشته است.
اما دولتهای ایتالیا و فرانسه علیرغم این سابقه جنایت تصمیم گرفته اند تا با خاک پاشیدن به چشم مردم ایران، خانواده های اعدامیان و میلیونها مردمی که قربانی حکومت اسلامی اند، چشمان خود را بر فجایع بیشمار حکومت اسلامی ایران ببندند.
دولتهای ایتالیا و فرانسه با زیر پا گذاشتن همه حقایق دردناکی که بر مردم ایران و بویژه زنان زیر سیطره سیاه حکومت خونریز جمهوری اسلامی رفته است، بجای قطع رابطه سیاسی و محکومیت و ممانعت از سفر سران جنایتکار و تروریست جمهوری اسلامی، دروازه های دیپلماسی خونین خود را می گشایند.
اما وجدان بیدار، آگاه و مسٸول مردم ایتالیا و فرانسه از سوابق تروریستی حاکمان جمهوری اسلامی نمی تواند چشم بپوشد. از انفجار و بمب گذاری جمهوری اسلامی در ١۹۸۷ تا قتلهای زنجیره ای فعالین اپوزیسیون در فرانسه و اعزام دستجات تروریست و آدمکش و تا مماشات دولتهای وقت و معاملات کثیف و محرمانه با حکومت اسلامی در حافظه تاریخی مردم باقیمانده است. جای هیچ عذر و بهانه ای نیست! این دیپلماسی محکوم است!
ما همه مردم آزادیخواه، انساندوست و ضد تروریست در ایتالیا و فرانسه را به اعتراض وسیع علیه این دیپلماسی دعوت می کنیم تا قاطعانه علیه ورود حسن روحانی دست به اعتراض بزنند و صدای حق طلبانه میلیونها مردم ایران باشند. حسن روحانی و سایر سران جمهوری اسلامی باید دستگیر و به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاهی علنی محاکمه شوند.
زنده باد همبستگی بین المللی با مبارزات مردم ایران
ننگ و نفرت بر دیپلماسی خونین دول غربی با جمهوری اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر